Friday, December 9, 2011

MAC DONALD FILLET O FISH BUY 1 GET 1 FREE ^^ VALID FROM 10 12 DEC 2011 REMEMBER TO SHARE WITH YOUR FRIENDS famosamentebeginsoonnet O problema é que os seres humanos

Shirley Tam
MAC DONALD FILLET O FISH.. BUY 1 GET 1 FREE !!! ^.^ VALID FROM 10 - 12 DEC 2011... (REMEMBER TO SHARE WITH YOUR FRIENDS!!!)
 
Ernesto Luis Nzanza
famosamente.beginsoon.net
O problema é que os seres humanos têm o dom de escolher exatamente aquilo que é pior para eles.
 
Mary Macias
Mary Macias K es algo verde por dentro, negro por fuera y atravieza las paredes? ????… El aguacate fantasma!!!!!! =•O…
 
MissMary White
MissMary White Ugh can't evan take a Fucking nap just to let yall no I don't evan no what is a Fucking beak is no beat to take a fucking nap o I'm sorry I had a 30min walk myself like wtf ugh that ant shit I'm about to go Fucking crazy on my sister RayTasha R.I.P I am I guess this the life 4 me y every body else free man fuck this fb it and going to help with shit ...
 
Cathy Black
www.godvine.com
You will NEVER forget this one. It's the most passionate, incredible version of this song we've ever heard. Beautiful - check it out!
 
Yu Zhang
Yu Zhang rachel! seriously, can you stop posting your creepy photos with "no pregnancy" under them...i can't even think right now!! :o
 
Mark Adams
Mark Adams s/o to Kaleb Hameen lol
 
Anthony R. Sanchez
Anthony R. Sanchez http://www.youtube.com/watch?v=obQ0ABBQVlo&feature=colike
www.youtube.com
O Come All Ye Faithful with Chloë - From DVD A Christmas Celebration
 
Lim Hangse
Lim Hangse 2morrow is our day now Let celebrate b4 "it" comes. i wish all fri " happy holiday" i hope don fight each other ok ? ( in FB) 明天就是最有“权“力的一天,预祝大家“节日快乐“ 在下希望不要相互开战(FB) 噢。犯规叻 好码?谢谢合作。
 
Felipe Turbay
Felipe Turbay Decepcionante.
–El Gobierno de EE.UU. Legaliza Masacre Caballos Para El Consumo Humano Desde Diciembre todas las restricciones en el procesamiento de carne de caballo para consumo humano se ha levantado.se Se han re-abrierto los mataderos de caballos en los Estados Unidos. • Los EE.UU. envía 140.000 caballos cada año a los mataderos en Canadá y México. Son transportados en coches lleno de gente, sin comida, agua o descanso. • El último matadero de caballos de EE.UU. fue cerrado en May 24, 2007. Mas información: http://www.elmundo.es/america/2011/12/01/estados_unidos/1322756882.html Creditos: Foto @pratkins via @proactivism / Taken with Instagram
 
Brian Abshire
Brian Abshire Hay babe got on here just sayin. O love you!
 
Criss Castanon
Criss Castanon Is there a particular reason why I want to kill things right now? 0.o Just oddly frekin pissed off
 
Kierstin Purdun
Kierstin Purdun A- available= indeed(: B- birthday= July 3rd C- crushing on= this guyyy<3 D- drink you last had= Gatorade E- easiest person to talk to= Kris F- favorite song= it will rain G- grossest memory= throwing up at video mania! H- hometown= Abilene I- in love with= no one<3 J- jealous of= no one! K- killed someone= you know it! L- longest relationship= 1 year M- middle name= jean! N- number of siblings= 3 O- one wish= that you will be all mine(: P- person who txt/call/message me last= John/Dj/Jacob(: Q- question I always ask= why are you such a hater?(: R- reason I always smile= my friends! S- song I last sang= crazy girl! T- time I woke up= 7:00 U- underwear color= I'll never tell! V- Violent person= Jenny!!(: W- worst habit= cussing /: X- x-rays= I've had them before? Y- your last kiss= Matt I think.. Z- zodiac sign= cancer
 
Bruno Brito Rezende
Bruno Brito Rezende mas c eu to de r1 di big blue c eu to de megane to de 212 um copo com gelo um red bull mas pra mistura a dama de azul e o camorote ja ta fechado a morena rebola do meu lado eu nao to bolado mais to ligado q pra fecha só falta os aliado. 2 vezes! perfume inportado qua fiel to brigado falar com a mante teva complicado vou ir pra balada fikar sossegado pegar uma gata me deixa animado chego na balada megane trancado a loira e morena procurão saber c é um malandro c é um playboy ou c é o tobri que ta pra deser só no sapatinho abro o vidro um pouquinho e olho pro lado a morena sorindo dou uma piscada com poucas palavras falando te quero aqui nessa balada ela me responde q ta fechado eu tomo um bala e fiko acordado eu fiko calado por q o resumo eu ja to ligado a morena me olha e me deixa encantado rapidamente vou para seu lado falo umas palavras determinado ela me beija e me sinto mudado a balada acabando e jah to marcando depois oq fazer da balada fechando ela me pergunta onde quero ir eu olho pra ela e começo a sorrir vou para o meu carro com os olhos ver melhos e a cor do pecado asendo o baseado e fiko relaxado ja sei pra onde ir e nao fiko parado ja ta concretizado nao sei c é errado mais indo pro motel eu ja fico animado com essa morena eu fiko arrepiado quando ela passa ou fika do meu lado mais agora eu to focado que nessa noite eu vou dar trabalho
 
Brian Canela
Brian Canela C1 : I love my mom more than anything in this world, don't know what i'll do w/o her
 
Axel Manuel Ruiz Mendoza
Axel Manuel Ruiz Mendoza ahora que me acuerdo, este nuevo año va a ser 2012. Y con eso del fin del mundo, me acuerdo, y me pregunto, seran los dioses mayas, la ira de Dios o del mismisimo con sus demonios llevandonos abajo?, o podrian ser las primeras dos combinadas y luego me acuerdo de algo que dijo Shakespeare, "no hat demonios en el infierno, todos estan aqui". Creo que la ira de Dios se desato hace muchooo tiempo.
 
Mauricio Klein
Mauricio Klein Independencia da regiao sul pra que neh?!
Estados que contribuem com a renda do país e estados que gastam a renda. PS: O Sul e Sudeste paga e o Norte/Nordeste elege o presidente!
 
Karla Dias
citacaodiaria.beginsoon.net
No aperto do perigo, conhece-se o amigo - proverb
 
Christopher Magana
Christopher Magana john lennon died on jim morrison's birthday. crazy :O
 
Christopher Decker
Christopher Decker Here We Go Again................. Same Old Shit Again...................Marching Down the Avenue.........................2 More Weeks And Will Be Threw................ And I Wont Have To Look at......Ugly Ugly Ugly You.....O Lord I wanna go.................. but they wont let me go ...................HOOOOOOOMMMMMMMME
 
NVshopping Paradise
NVshopping Paradise We are provide ready stock~ Any enquiry & order can call/sms/whatsapp/viber me~ 016-6176417 ♥ Stephanie 本店提供全现货~ 汇款后当天或者隔天发货哦~ 不需等~ 任何询问和下单可以PM/联络我~ 016-6176417 ♥ Stephanie
éclat D'or Skin Care - For skin perfection 1)Perfect Phyto-essential Gel Cleanser - RM75 2)Concentrated Facial Treatment Essence - RM75 3)Ultra Multi-protection Daily UV Care SPF30/PA++ - RM120 4)Intense Skin Refining Gel Essence - RM195 *1 set éclat D'or skin care RM465
 
Brandy Fiscus
Brandy Fiscus I feel used, but o well, its not like it was all that good anyway. Ha ha ha puto!
 
Mary Harrison
www.youtube.com
http://www.judgmentofparis.com Celtic Woman, starring the angelically lovely Chloe Agnew, performs ''O Holy Night,'' from the Celtic Woman concert at Slane C...
 
Vincent Toh
apps.facebook.com
這才是真正的童顏巨乳啊~ 嘻嘻!!
 
Karen Bonerr
Karen Bonerr Gosh ! People these days ! :O
 

No comments:

Post a Comment